Skip directly to content

Céljaink

Beszéljenek a gyerekek arról amiről igazán szeretnének ... amilyen gyorsan csak lehet!

Ez nem tankönyvről és nyelvtanról szól. 

Inkább arról, hogy úgy motiváljuk és tanítjuk a gyerekeket, hogy hatalmas önbizalommal használják majd a nyelvet és lelkesedjenek azért a gondolatért, hogy a világ másik végéről jövőkkel is tudnak majd angolul beszélgetni.

Hogyan tudjuk ezt elérni?

A témaköröket amiket használunk több száz gyermek segítségével választottuk ki az alapján, hogy megkérdeztük őket: miről szeretnél beszélgetni, mit szeretnél mondani?

Nézd át a teljes programot itt!

Ezek mellett a program sikerességének több oka is van:

  • Minden dalhoz, témakörhöz kapcsolódik egy ‘online’ anyag ami több rétegből áll. Az online programon keresztül a gyerekeknek lehetőségük van arra, hogy a szavakat naponta akár ötvenszer is végighallgassák, megismételjék.   Ez egy interaktív folyamat, mely többféle csatornán keresztül történik, így a gyermek nem unja meg és szinte észre sem veszi, hogy hányszor hallgatott  vagy ismételt meg egy-egy szót vagy kifejezést.   A lényeg az ismétlésen van.  A kutatók szerint az emberi agynak átlagosan 160-szor kell hallania egy idegen szót, ahhoz, hogy új memórialenyomatok  képződjenek az agyban. Ekkor ezek a lenyomatok már “gyakorlatilag megkülönböztethetetlenek"  a már ismert szavak lenyomataitól.   Online játékokon keresztül a gyerekek nagyon sokszor meghallgatják  ugyanazt a szót anélkül, hogy észrevennék, hogy mennyit ismételnek.   Ez bizonyítottan nagyon sikeres szisztéma. Az online program az órán tanult anyagot rögzíti.
  • Több érzékszerven keresztüli észlelés. Tehát ha egyszerre látjuk, halljuk, mondjuk, mutatjuk, csináljuk, akkor sokkal előbbre tartunk mintha csak ismételnénk a tanár után.   Ha pedig ez ritmusra történik akkor a sokszori ismétlés automatizmussá válik és a gyerekek sokkal természetesebben, szinte észrevétlenül tanulnak.

A programban angol anyanyelvű tanárok különböző kiejtéseit halljuk, a gyerekek nem csak a saját nyelvtanáruk akcentusával ismerkednek meg. Kezdettől fogva meghallgathatják és megismerhetik, hogy egy szót hogyan lehet különbözőképp kiejteni. Másképp beszél egy férfi és egy nő.  Más a kiejtés különböző szituációkban, más az eltérő beszédtempóban.  Függhet a hangulatunktól, máshogy beszélunk, ha boldogok vagy szomorúak vagyunk.  Nagyon fontos, hogy a gyerekek ugyanazt a szót különböző beszédkörnyezetben, más-más akcentussal is megfigyeljék, könnyen meghallják, megérezzék, felismerjék és megértsék kezdettől fogva. 

 

MAKE YOUR LESSONS EXCITING AGAIN!